Saturday, January 8, 2011

yAng tIadA pEgaNti



Setiap ape yang pergi dalam hidup kite mesti ada peganti nyer kan???Namun, ada benda di dalam hidup kite yang pergi dan tiada pegantinyer, seperti parent dan adik beradik kite. BF/GF, Suami/Isteri kalau meke pergi dalam hidup kite, kite boleh cari pegantinyer balik.betul x?? Tapi adakah pegantinyer samer dgn sebelum nie atau tidak???

Parents dan adik badik kite hanya datang sekali jek dalam hidup kite,maksud aku, meke nie tidak boleh di ganti lagi dah, itu satu jela seumur hidup kite yang kite miliki. Pemberian Yang besar yang Allah berikan pada kite. Andai kate kite hidup tidak pernah untuk menghargai dan menyayangi meke, amat laa rugi hidup kite ni. Kadang - kadang kerana BF/GF kite sanggup bertengkar dengan parents n adik badik kite. Well cinta itu buta........

BF/GF dan suami/isteri, kalau mereka ini pergi,kite boleh cari pegantinyer,betul x?? Tapi adakah pegantinyer samer dengan sebelum ini??? maybe more batter than before atau sebaliknyer. Kite tetap ader peganti untuknyer, tp tidak samer,maybe BF/GF dan suami/isteri kite sebelum nie best sangat, faham kite,baik, take care senang cite ciri2 yang kite idamkan arr. Cukup susah untuk melupakan seseorang itu. Hanya 1 saat saje kite boleh jatuh cinta dengan seseorang itu ,hanya sebulan saja kite boleh mengenal isi hati seseorang itu tetapi mengambil masa seumur hidup untuk kite melupakan dia.

Macam aku, aku berkawan dengan somebody, seronok dapat berkawan dengan dia. Best,dia nie lain daripada girl sebelum2 nie yang aku kenal. Tapi kami kenal tidak lama, coz sikap dia yang ego dan ader 2,3 perangai dia yang aku x suke, membuat aku dan dia renggang dan lose contact. Betul la yang ramai orang kate, kalau kite putus cinta "kite akan dapat lagi baik dari sebelum nie". Bagi aku dia nek best, tapi tang baik tu aku x sure hehehe. Well adakah peganti yang seakan2 or more batter than dak nie??? ^^ insya'allah

Well ape yang pergi dalam hidup kite nie tiada peganti untuk nyer, hargai la meke. Andai kate kite terleka, Amat la rugi. Have A Nice Day

No comments: