Monday, January 10, 2011

Kelemahan Atau Kebenaran???

Waduh Waduhhhh!!!!

Pening kalau di fikirkan. Tentang diri aku nie, dalam hidup aku, aku paling pantang(tidak boleh) puji manusia yang bergelar perempuan(secare depan dia). Kalau aku buat cam tu, secara sendiri aku akan rase meluat,geli dan mcm2 perasaan seumpamaan dengan tu arr. Itu laa kelemahan aku, tp itu juga la kebenarannyer. Aku dah cuba untuk mengatasi masalah aku tu, tp x berjaya, cukup laa aku cuba 3,4 kali pastu aku akan rase ermmmmmmmm waaaaaaaaaaa....xdpt trima hakikat wehh, aku akan puji girl tu kalau kat belakang dia tapi itu pun depend pada mod aku. Kawan aku cakap kalau kite nak mengayat seseorang girl tu, kite kener puji2 dia sikit,bg dia rase diri dia hebat,baru ler dia akn tertarik kat kite...BETUL KE??? uwaaaaaaaaaa tp bende tu laa aku xleh buat,even pun memang betul girl tu cantik,tp aku x boleh puji dia. Aku akan PK mesti girl tu rase kagum hebat n bongkar setelah dgr pujian itu... nnt mula laa cover cun arr, tunjuk gedik ar n mcm2 lagi ar...Ishh x boleh blah aku di buatnyer.....raser nak baling jek dgn bom hahahaha ... Tp aku x mudah pun terpengaruh dgn cakap org nie. Coz aku percaya DIA menciptakan semua hamba2nyer yg berlainan perasaan dan care hidup..... Tapi yang pasti semua manusia ader hati dan perasaan,itu laa nikmat dia yang diberi olehnyer pada kite ^^

Aku EGO bab2 nak puji girl nie wehhh hahahahah

No comments: