Wednesday, January 12, 2011

Citer Hantu!!!



Hahahahah....td ketika aku n kwn2 aku(sepratikal dengan aku) berborak dalam bilik aku dan waktu tu kite org tutup pintu n tutup lampu(xgelap sgt arr,just malap jek)... pastu bos masuk,apelah lagi...bising ar dia...wahh tgk muke cam marah jek...sepanjang aku pratikal kat sini baru td aku tgk bos cam serius n marah, dia x marah teruk2 ar...just reaksi dia pun kite dpt tau dia marah....
Sebenarnyer kami tengah berborak cite hantu, si siti(dak pratikal) nie ar mulakan dulu...pastu melarat sampai aku n roy(dak pratikal) nie gelak2 n cite tentng pengalaman kami plak. kat sini bukan laa aku nk story ape yg dia orang story kat aku....

Aku nak tanyer korang la kan. Korang percaya x benda2 nie sumer??? well bagi pandangan aku, memang betul bender2 nie wujub,coz itu adalah salah 1 mahluk ciptaan DIA. Tapi ader separuh2 org, aku heran tgk meke nie...ade setngah tu terlampau tabsup bnder2 nie. Sampai lenguh2 belakang pun di katekan ader bender duduk kat belakang kite...waduh2 cam maner tu?? Kalau kite keje kuat sangat n xder rest, memang ar badan2 kite nie lenguh n sakit. Tp dia org PK lain...Suke sgt PK bender mengarut.... Bukan laa kite x boleh percaya bende nie,tp jangan terlalu pk kan bender tu jek laa. PK laa logik akal sikit...

No comments: