Wednesday, December 22, 2010

Mohon Maaf Di Pinta

Salam.....to all para pembaca blog aku....coretan2 dlm blog nie,adalah buah fikiran aku sendiri...n copyright dari email2 aku....coretan aku nie xder niat nak perli,hina,maki,kutuk atau mengumpat saper2....aku coret atas aper yang terlintas dalam fikiran aku....tentang kehidupan aku sendiri,family aku n rakan2 aku...n orang2 di luar saner....just sekadar renungan untuk kite bersamer....lumrah alam...ader yang baik,ader yang buruk...sekadar cerita...coz aku pun ader silap n salahnyer jugak...aku bercerita tentang kehidupan alam....itu jek niat aku,xder niat nak kecikkan aty orang len...kalau sesiape teraser tu...aku mohon maaf....^^

3 comments:

Kak Yong said...

wah...ada statement mcm ni plak yeh...hahahhhaa

Kak Yong said...

dipinta bukan dipinda...

hasifi said...

hahahah...salah taip ler plak...sy wat stament cam nie..lpas sy baca first komen akak tu...hahahaha... :P