Monday, November 15, 2010

ciTe tenTanG orAng2 dI lUar sAner......

hElLozzzzzzzzzzzzzzzzzz lAmer x UpdaTe bLog.......

kali nie aku nak cite tentang orang2 d luar saner....first aku nk habaq pi,lani aku wat pratikal kat JKKN....kira government laa....dlm soal nie aku nak tanye WHY?? kenapa manusia nie selalu dengki mendengki 1 samer len,depan bek,belakang kutuk2,dah cam Hippocgrit laa plak...kadang2 aku pun serba salah...serba salah jd org tgh....ader sorang brother A nie cite tntng perangai brother B,yg brother B nie plak syak yang aku nie kutuk2 blakang dia dgn brother A....aduwh x paham aku...aper yg brother A cite kat aku....aku x pernah cite kat brother B....aku xnak melaga2 kan meke...kdg2 aku pk diam lg bek dr berkater2...tp seb baik ler aku nie pun pendiam heheheh...aper yg dia org cite kat aku....aku just dgr n wat bodo jek..... tp aku kesal dgn sikap2 org macam nie....lg2 org yg suker mencarut2 nie, agaknyer dlm 1 ari dia x mencarut,x sah ekk...leh kner sakit otak kot...aku ingat dulu,aku kecik2...cakap "kau aku" jek dgn member,dah kner marah...klu cakap2 bender kotor, comfirm kener cili......well, klu bender2 tu dah jadi habit seharian kite bercakap..aderkah kite boleh mengubahnyer???? jawapanyer kite sendiri jek yg tau...mcm maner.....aku x ckp aku nie bek...aku pun ader buruk n jaatnyer juga....tp aku sentiase beringat...beringat untuk menjaga haknyer pader aku.... semakin dewasa kite d dunia dia...semakin berat ujian dia pader kite...semakin kite hendak menghampiri dia semakin berat juga la ujian dia pader kite.....well berusaha laa wahai manusia...berusaha kepada kebaikkan or keburukan itu hanya kitte saje yang menentu kan....

No comments: