Tuesday, October 26, 2010

cEriTa yAng xDer kEsuDahaN

BorInGggggggggggggggggggggggggg.......................

Cerita yang xder kesudahan.....dah banyak kali dah belaku mcm tu....ckp sumpah arr xnak buat lagi laa ini laa itu laa...last2 buat gak...yg sorang nie lagi cakap serik laaa xnak kat dia lagi arr itu laa ini laaa last2 pergi kat dia gak....last2 dlm kesusahan cari kami jugak.....aku dah fade up dah dengan sumer nie....batter xyah tau langsung tentang dia....aku rase mesti korang boring gak kan kalu berlaku kes2 mcm berulang2 kali......cerita dia samer jek,baik gado,baik gado...sampai bile nak abez??seolah2 pergaduhan meke tu cam xder pengajaran dlm idup dia org...takok tu jek...samer jek jalan cite dia...cam xder kesedaran pader diri masing2...nak kate bdak kecik...dak besar dah....WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA xpaham aku.....kenapa laa time susah ko cari kami?? kami ingat ko betul2 dah sedar rupanyer belum lagi....aku pun xpaham ko...n aku memang xnak paham ko....kadang2 sedew gak fikir tentang ko...macam xder pengajaran dalam pegaduhan korang tu....ermmm lantak pi arr....

No comments: